fredag 29 februari 2008

Trött liten Rudolf

Trots att klockan inte är mer än 10 så har vi en trött liten Rudolf. Idag när vi skulle åka till dagis hoppade Gibson in i bilen och lille Rudolf studsade in efter. Att han kan hoppa högt vet vi men han har aldrig förut hoppat in själv i bilen. Tror att det mest gick av bara farten. När vi kom till dagis lämnade jag både Gibson och Rudolf (inskolning). Det är tyvärr så att vi nog måste han Rudolf på dagis några dagar nästa vecka eftersom varken jag eller Danne kan ha med honom då. Jag hade med mig vår stora stålbur i bilen om de skulle röja runt som de gör här hemma men allt hade gått ganska lugnt till (förutom den välta vattenskålen). När jag kom för att hämta honom efter 2,5 timme såg han ganska trött ut. Det har tagit på hans krafter att känna av massor med nya hundar så nu sover han som den lilla valp han är.

Inga kommentarer: