tisdag 26 februari 2008

Världsrekord i längdbajsning?

Nu är det ett par dagar sedan vi skrev något här. Anledningen är att det inte hänt så mycket. Husse har varit sjuk och då har Rudolf varit hemma och förgyllt hans dagar. :-) Imorgon är det dags att följa med matte till jobbet igen. Jag tror att han tycker det ska bli skoj. Finns det något världesrekord i längdbajsning? Rudolf går omkring och nosar samtidigt som han bajsar. Hans rekord är ca 10meter från första klutt till sista. Tydligen är det något han tagit efter sin kära mor. Annat som hänt är att matte tonat håret nu ikväll...nu är man brunett. Jag känner mig rätt nöjd över det men konstaterade att jag måste färga ögonbrynen så att de blir lite mörkare och passar bättre ihop med håret...tur att man har luggen som kan dölja dem. Vi hade tänkt åka upp till klubben och träna lite ikväll men det regnade så hemskt så det blev inte av. Hoppas vädret är bättre imorgon så åker vi upp då. När vi ändå är där ska jag passa på att skriva upp mig till träningstävlingen som kommer vara den 9 mars. Vi har ju inte tränat Gibson så mycket för tvåan men det finns väl knappast något bättre tillfälle att testa var vi står...eller? Som vanligt är vi oense här hemma, där jag tycker att det är ett perfekt tillfälle och Danne tycker precis tvärt om, att det gör mer skada än nytta. Skulle vara kul att få några tips/kommentarer. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Inga kommentarer: