söndag 2 mars 2008

Regn, regn och mera regn

Den här helgen har det inte hänt mycket. Det har däremot regnat hela dagen igår och mesta delen idag. Jag som hade tänkt lägga ett spår till Rudolf. Det får bli en annan dag. Gårdagen tillbringade Danne med att skruva på vår nybesiktade bil. Det är en hel del grejer som behövs fixas tyvärr. Själv gjorde jag mitt bästa att försöka hålla isär Rudolf och Gibson. Idag hade Danne tävlingsledarutbildning igen så han passade på att ta med sig Gibson till skogen. Eftersom vi för tillfället bara har en fungerande bil så körde jag och Rudolf dem till klubben. När vi ändå var där gick vi en sväng på "rastnings vägen". Efter en ganska lugn dag för Rudolf igår så hade han hur mycket spring som helst i benen. Han for över stockar och stenar och var i varje vattenpöl och hade hur kul som helst. :-) Det är märkligt att man aldrig har med videokameran när man borde. Efter ett par timmar (precis när jag, Rudolf och Maja lagt oss tillrätta i soffan) ringde Danne och ville att jag skulle hämta Gibson så det var bara att åka till klubben igen. När jag kom hem igen somnade både Gibson och Rudolf och sov i säkert två timmar. Det tar på krafterna att vara ute i skogen. Mina planer för dagen var bla att uppdatera hemsidan men ibland blir det inte riktigt som man planerat. Efter Dannes utbildning var det dags för honom att fixa med bilen igen. Det är ombesiktning senast den 17 mars så jag hoppas han hinner klart tills dess. Jag ser fram emot en vecka med bättre väder så det blir lite roligare att vara ute. Hörs snart igen!

Inga kommentarer: