onsdag 20 februari 2008

Snabbt test

På morgonen när Rudolf kliver ur sin canvasbur är han alltid så snorig så inatt hade jag tänkt ha den i sängen istället för på golvet. Det för att testa om det möjligen kan vara så att han ligger i drag. Danne är borta så hela han sida av sängen är ledig. Det blev ett snabbt test...jag stoppade in Rudolf i buren och medan han funderade över var han skulle ligga hade han vält den. Det var inte så stadigt i sängen så jag vågar inte prova. Istället har jag stängt fönstret så får vi se om det är någon skillnad. Den här veckan har Rudolf återigen varit med mig på jobbet. Han har visat mer av sin monster sida men jag måste nog ändå säga att han är jätte duktig. Han har såklart charmat hela kontoret och springer omkring med våra papperskartonger när han är busig. Nu ikväll har Rudolf studsat upp för trappen till övervåningen. Det är första gången och han hade inga som helst problem att göra det. Gibson har börjat ta sin tillflykt till övervåningen men nu är det nog ingen frizon längre. Nu är jag så trött så jag nästan somnar framför tangentbordet. Jag hoppas jag orkar fixa mer imorgon. Hade tänkt byta foton på sidan bla.. Sov gott!

Inga kommentarer: