fredag 13 maj 2011

En kväll med Cesar

 Igår var det dags för Cesar Millan på Hovet. Vi hade inte tänkt boka biljetter men efter lite funderande så kom jag fram till att vi kanske skulle ångra oss om vi inte var där och lyssnade. Sagt och gjort...bokade gjorde jag sent sent så det fanns inte så många biljetter kvar. Vi lyckades få två på rad 25, vilket visade sig vara absoulut högst upp och dessutom i slutet av trappan. För övrigt var det också ganska långt från scenen som ni ser på bilden.


Showen, ja för det var verkligen en show, var väldigt bra. Han tog upp många exempel där jag tror hela hovet kände igen sig. Som vanligt förmedlade han att det viktigaste var att ha rätt energi. Det blev många skratt (mest hela tiden) men såklart lyckades jag fälla en massa tårar också.

En annan sak som var lite kul var att Frida Binett, som i onsdags var och tävlade lydnad på klubben, på torsdagen entrade scenen inför flera tusen människor (och Cesar) och hade en bejublad freestyleuppvisning med tillhörande träningstips.

Nu har vi lite att tänka på och vi hoppas att vi blir mer svarta och vita och inte bara sådär tråkigt gråa.

Ikväll har jag invigt rosé säsongen och även cykelsäsongen.

skål tamejfan!

Inga kommentarer: