lördag 17 oktober 2009

Jaha ja...

Nu är det gjort. Vad? undrar ni säkert?? Igår var jag och vaccinerade mig mot svininfluensan eller bacon-febern som de säger på radion. Just efter lunch igår fick vi veta att en arbetskamrat är smittad så den finns verkligen på nära håll. Innan det har jag bara hört/läst om det i media men nu blev det plötsligt verkligt. Sprutan i sig kändes inte alls men man kan ju bli sjuk efteråt. Jag känner inget än så länge allafall. Jag är lite svullen runt om men det är en vanlig biverkning. I torsdags kom Danne hem från jakten för de hade jaktfri dag igår så det var skönt med lite avlastning här hemma. Tyvärr har han nu på morgonen åkt iväg igen och kommer hem imorgon igen. Just nu är det väldigt lugnt för alla hundarna ligger och sover på maten men snart är det nog full fart igen för då ska vi åka och spåra med spårgruppen. På eftermiddagen ska jag hjälpa Anette med budföring så jag passar nog på att träna Rudolf lite på samma gång. Ha en fortsatt bra dag! Kram Monica och djuren

Inga kommentarer: