lördag 3 oktober 2009

Blandad rapport

I veckan har vi tagit det ganska lugnt och inte varit på klubben varje kväll. Såklart var vi med på platsliggningen i onsdags och det gick ganska bra. Rudolf låg plats i 4 minuter medan jag stog synlig ca 20 meter bort. Inget pip men ett par skiften med baken. Efter det var det återigen dags för en träff med Maria U och gruppen. Vi körde några apporteringar som gick ok. I torsdags var vi bara hemma eftersom Rudolf haltade lite. Vi hade det härligt och låg och myste i soffan. Igår var vi ett gäng från klubben som åt Grekisk Buffé med efterföljande bowling. Kan ni tänka er...jag VANN! Jag brukar ytterst sällan komma över 100 poäng men igår fick jag 143 i min första serie och 131 i den andra. Vilken lycka!!!! Tack för en jättetrevlig kväll! Idag är det är det städdag på klubben men jag kan inte vara med eftersom vi ska hämta hem Tiffy. Det ska bli spännande att se hur killarna hanterar en liten valp. Rapport och foton kommer senare. Kram på er alla M & R

Inga kommentarer: