lördag 1 oktober 2011

Väldigt liten grupp

I torsdags var det bara jag, A-S och Sandra som kom och tränade då alla de andra var förhindrade på ett eller annat sätt. Sandra och Spike koncentrerade sig på passivitetsträning och jag tror det gick ganska bra.

Rudolf fick träna budföringsingångar. Med lite hjälp tar han ut svängen bra så vi fortsätter nöta på detta så blir det nog bra i slutänden.

Tiffy och Storma fick ligga två platsliggningar, en i början och en i slutet och det gick bra båda gångerna.
Förutom detta kommenderade A-S oss i apportering och hopp i kl 1. Apporteringen som tidigare var så bra har vi tappat (vilket inte är konstigt då vi slutat träna på det, tänk så dum man är) så vi börjar om från början där. Hoppet behöver vi finslipa ingångarna på. Sen behöver vi massor av störningsträning i alla dess former.

Jag kommenderade A-S och Storma i appelllydnaden och det ser sååååååå bra ut. A-S har verkligen inget att vara orolig över.

På väg till träningen svängde jag in till "mitt" svampställe som jag hittat med svart trumpetsvamp och plockade lite till en kollega på jobbet (jag äter inte svamp). Gissa om jag förgyllde hans fredagsmorgon när det låg två fulla bajspåsar med svamp på hans skrivbord.

Idag väntar spårträning och städdag på klubben med efterföljande kräftskiva.

/Monica

Inga kommentarer: