fredag 28 januari 2011

Äntligen helg

Den här veckan har varit lite konstig då jag inte har haft någon känsla för vilken dag det varit. Hela veckan hade kunnat vara måndag likaväl som fredag. Inte ens idag hade jag någon fredagskänsla. Den infann sig inte trots att jag köpte det här.
Imorgon är första gången på länge som jag inte har något inplanerat direkt på morgonen och därmed ingen klocka som ska ställas. Danne däremot ska upp tidigt för att åka till skogs. Snäll som han är sover han på soffan inatt för att slippa väcka mig imorgon. Jag vet ju att jag kommer vakna tidigt men det känns ändå skönt att veta att klockan inte kommer ringa.
På kvällen ska vi i spårgruppen träffas och ha samkväm. Det ska bli riktigt skoj.
På söndag är det agilityträning igen och jag har en plan över vad vi ska träna på, (kors i taktet). Tror att även Rudolf ska få köra lite agility. Vi har inte kört det så mycket men det verkar som att han tycker det är skoj.
Vi önskar dig en trevlig helg!

Inga kommentarer: