lördag 8 januari 2011

Kalender och skottning

Igår fick jag ett brev som jag genast misstänkte var Aussie-kalendern för 2011. Jag skickade in några bilder på Tiffy och Rudolf och var såklart nyfiken på om någon kommit med.
Så fort vi kom hem rev jag upp kuvertet och började bläddra månad för månad. Redan i januari hajjade jag till och såg dem på en ganska mörk bild med springande hundar men vid ytterligare en titt såg jag att det inte var mina hjärtegryn.
Januari-mars, inga foton från mig, inte heller april-juni och så fortsatte det året ut. Jag fick alltså inte med någon av de bilder jag skickat in. Vad besviken man kan bli över en sån struntsak. Även om bilderna jag skickade in inte var så roliga så var de allafall bättre än några av de som kommit med. Det var visst 44 personer som skickat in bilder och ca 80 bilder i kalendern så det hade ju varit trevligt om alla fått med någon bild.
Lägger upp bilderna jag skickade så att allafall någon får se dem.
Nu till något roligare...eller...det kommer allafall bli...
Imorse kl. 08.00 infann jag mig på klubben tillsammans med ca 10 personer till. Det var dags att gräva fram agilityhindren och sedan frakta dem till ridhuset där första träningen är imorgon.
Som ni vet är det en hel del snö ute men när många hjälper till går det ganska fort. Redan kl. 9 hade vi grävt fram och lastat allt som skulle med och just före 10 hade vi lastat av allt i ridhuset.
Nu är vi hemma ett tag och vid 14 är det träff med träningsgruppen på klubben. Ska bli kul för det är länge sedan vi tränade nu.
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju jättefina bilder .
Vad synd att de inte tog med någon. Jag gillade den första jttemycket.Fast alla var bra.
Kram Anette

Camilla R sa...

Så tråkigt att inga av dina bilder kom med! Bilderna var ju jättefina. nu finns ni även med på bilder på vår Dagbok. / Kram från Camilla R

Marie sa...

Jättefina bilder,tråkigt att inga kom med :(
Ha en fortsatt bra helg.Ses på måndag / Marie