torsdag 6 januari 2011

Tråkigt väder

Imorse tog jag med Rudolf och Tiffy på promenad. Eftersom det bara var ett par grader kallt tänkte jag att jag skulle gå en riktig långpromenad men fy vad det blåste kallt. Istället för den planerade promenaden på 2-3 timmar blev det endast 50 minuter. När vi kom hem var de nöjda ändå för de röjde runt och busade ganska mycket när vi var ute. Oj vad jag var glad att vi gick ut ganska tidigt för ett litet tag efter att vi kommit hem såg vi inte ut genom fönstren pga snö och blåst. Annat var det häromdagen när vi var ute. Då var det så här härligt. Imorgon är det fredag igen och jag måste till jobbet. Tyvärr har jag behövt jobba varje dag den här veckan även fast jag skulle varit ledig så det känns lite trist men snart är det ju helg igen och nästa fredag är jag ledig. Då har jag bokat tid för HD- AD-röntgen på Tiffy. Spännande spännande. Helgen kommer innefatta agilityhinderbärning, träff med spårgruppen och agilityträning. Däremellan kanske min bror med sambo kommer på middag. Just ja, jag har ju lovat att lägga ut en bild på nya bilen. Fin va? Avslutar med ett par "ful-foton" på Gibson och Rudolf sen väntar sängen tills klockan ringer 05.00. Sov Gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej.
Kul med lite uppdatering och jättefina bilder.
Snygg bil !!!!
Ha det så gott och vi saknar er.
Kramiz
Anette

Anonym sa...

Gillar dom 2 sista bilderna:-))
Finfin bil.

M.v.h
Magnus

Camilla R sa...

Hallo där,
Ja, så fin bil ni skaffat er! håller med fiina bilder på nosarna nedan. Hi, Hi, Hi
Snart ses vi på klubben för planering av årets bravader i träningsgruppen. Ska bli så roligt, tycker jag. / kram Camilla R