tisdag 25 januari 2011

Vilket pucko!

Så var man solokvist med hundarna tills på fredag och vad mötte jag när jag skulle ta bilen hem från tåget? JO...
Hur i h-vete kan man parkera så illa? Jag kom inte ens in mellan bilarna så att jag kunde skrapa rutorna. Det är väl bara att inse att det är dags att gå ner si-så-där en 40 kilo. Som tur är fungerar värmen väldigt bra i bilen så jag behövde inte vänta hur länge som helst.
När vi kom hem placerade sig dogsen strategiskt i väntan på middag.
Ikväll har jag kollat ut när det är vallningstävlingar i sommar då tanken är att vi ska starta och se hur det går. Som tur är hinner vi nog gå på någon clinic så att vi kan få hjälp med både regler, banor och hur man anmäler sig och när. Spännande!
Nu väntar sängen.
Kram

1 kommentar:

Anette sa...

Spännande med valltävling.
Kram Anette