torsdag 23 april 2009

Ur led är tiden...

Ikväll var det återigen lydnadstävlingar på klubben. För första gången var jag tävlingssekreterare. Det var en perfekt tävling att träna på eftersom det bara var 5 ekipage i varje klass. Jag tror jag skötte mig riktigt bra och det var inte så omständigt som jag trott. På söndag ska jag vara sekreterare på lägre spåret så nu vet jag hur det går till. Idag var det Danne och Gibsons tur att tävla. Om hur det gick kan ni läsa i Husses blogg. Det var fler ekipage från klubben, bla annat fick Kjell-Åke och Nonne ihop tillräckligt många poäng för ett första pris i respektive klass. Grattis till er! Efter tävlingen gjorde jag en platsliggning med Rudolf med 3 okända hundar. Även idag ställde han sig upp. Jag fick en del bra tips som jag ska testa. Tack för det C. Jag hoppas och tror att det kommer fungera. Såhär i vårtider har min Novemberkaktus som börjat blomma igen. Ur led är tiden och imorgon är det fredag. SKÖNT! /M & R

1 kommentar:

Camilla R sa...

Hallo i stugan,
Novemberkaktus kallas också Påskaktus just för att de blommar även till påsk, Kul va! Även en av mina novemberkaktusar var i full blom till påsk och det är ju så fint. Ha en underbar helg! // Kram från Camilla R