torsdag 2 september 2010

Måndag - Torsdag

I veckan har det blivit lite träning då jag är förkyld och har haft feber. Danne (som är nybliven Allmänlydnadsinstruktör) hade sin första kursgång i måndags. Jag tror att det gick bra. I tisdags kväll var jag upp till klubben en kort sväng så Rudolf fick ligga en platsliggning. Jag gick ca 20 meter bort och det funkade ett tag innan han blev orolig och började pipa. När jag ställde mig lite närmre blev han lugn igen. Vi får se hur det går på KM om ett par veckor. Danne och Tiffy började en fortsättningskurs vilket är bra för både honom och Tiffy. Någon gång tror jag att jag ska åka med och titta till så att de sköter sig. Igår körde jag uppletande med alla tre. Det gick bäst för Tiffy. Jisses vilken fart hon har ut och ännu mer på väg tillbaka. Testade även en platsliggning hemma i trädgården med alla tre och det gick riktigt bra. Idag är jag på jobbt igen men insåg när jag kom hit att jag inte var så frisk som jag kände mig imorse när klockan ringde. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: