tisdag 10 mars 2009

Måndag och Tisdag

Måndag Igår var det träning med träningsgruppen. Min plan var att köra inkallning, apportering och hopp tävlingsmässigt men... Rudolf vägrade sitta så det blev bara lite halvdant. Platsliggningen hoppade jag över då jag inte ville riskera att han gick upp. Tisdag Idag medan Danne och Gibson var på klubben och tränade passade jag på att träna ingångar med Rudolf. Vi gjorde säkert 50 stycken och till slut gick det riktigt bra. Han har ju en tendens att använda mig som stoppkloss och det vill jag få bort. Passade även på att träna lite fritt följ och det gick riktigt bra! Tänk om vi hade lika bra träning med störning som vi har hemma i vardagsrummet. Nu hoppas jag på att det antingen blir lite kallare så att snön ligger kvar alt att den försvinner och det blir torrt. Sov Gott! /M & R

Inga kommentarer: