söndag 15 mars 2009

Lördag och söndag

I helgen har jag och Rudolf varit på massagekurs. På kursen var det 5 andra hundar med och alla var väldigt ivriga att hälsa så det tog ett tag innan de lugnade ner sig. På lördag förmiddag hade vi teori och på eftermiddagen fick vi lära oss hur vi skulle massera vissa delar. Mot slutet av dagen var det ett gäng utslagna hundar inklusive Rudolf. Efter en tupplur i bilen hem var han såklart piggelin igen. På kvällen var vi hemma hos Jimmy och Helene på middag. Middagen var jättegod (trots vilt kött). Tack för en trevlig kväll. Idag på kursen gjorde vi en helkroppsmassage och sedan hade vi teori och avslutande frågor. Ikväll ska jag massera Gibson lite så jag inte glömmer allt på en gång. Imorgon bitti ska jag och Rudolf till Bagis och röntga hans höfter och armbågar. Jag har även bett dem kolla skillnaden mot innan operationen så det ska bli intressant att höra vad de säger. Svar kommer imorgon. Ha en trevlig kväll! Kram M och en trött Dudelidorf

1 kommentar:

Anonym sa...

håller tummarna att det ser bra ut!!
kramar//Ann-Kristiina o djuren