söndag 1 april 2012

Konstigt väder

Gårdagen bjöd på mycket variation. Jag började med att själv åka till gymmet för att springa tredje dagen den här veckan och sedan blev det lite styrketräning. Tanken är ju att jag ska springa med Tiffy och Rudolf men igår ville jag inte springa ute i snö och minusgrader.

Efter det hem och fixa lite innan jag och Tiffy åkte iväg och vallade. Det var inget höjdarväder och fåren ville inte vara ute och Tiffy lyssnade inte så bra. Några bra saker fick vi till allafall.

Hemma igen tog jag med Rudolf på en skogspromenad där vi körde ett enkelt uppletande och bara hade det mysigt. Hans tass har läkt ihop fint så nu är det bara att träna på.

Eftermiddagen och kvällen tillbringades hemma hos Micke och Camilla tillsammans med spårgruppen. Vi planerade både för klubbens spår och för våra egna mål så nu  går det inte att komma undan.

Idag är det ett fantastiskt väder med ett par minusgrader men med klarblå himmel så snart blir det en härlig promenad innan vi åker vidare på agilityträning och efterföljande spår.

/Monica

1 kommentar:

Camilla R sa...

Tack för igår - det var KANONKUL att alla kunde komma! Ses snart i spårskogen! / Kram Camilla R