tisdag 10 april 2012

Skärtorsdag - Påskafton

skärtorsdagen jobbade jag heldag och eftersom det var torsdagsträning med träningsgruppen skyndade jag mig hem, åt och jäktade iväg till klubben för att där bli helt själv.

Väl där körde jag igenom Rudolf i lägre klass och Tiffy i lkl 1. Det gick helt ok för att inte ha tränat ordentligt på länge men det är mycket kvar att slipa på, speciellt för Tiffys del.

Det gick snabbt när man var själv och vips så var jag på väg hem igen till en något förvånad Danne.

Resterande del av kvällen tillbringades med mys i soffan.

långfredagen var jag iväg på en föreläsning med Curt Blixt om MH/MT. Det var aussieklubben som anordnade detta och vi var runt 20 personer där. Det var bitvits väldigt intressant och bitvis mindre intressant då det diskuterades avelsmål.

Påskaftonen började jag på gymmet. Efter träningen tog jag, Rudolf och Tiffy en härlig prommenad på åkrarna här hemma där de röjde runt ordentligt. Ibland var de tillräckligt stilla för att hamna på kort.



 



På eftermiddagen var vi bjudna på påskmiddag och där blev vi kvar halva kvällen i trevligt sällskap.

/Monica

Inga kommentarer: