måndag 25 april 2011

Hemma igen

Igår kväll kom vi hem igen.

Dagen idag började med en sväng till Bauhaus och Biltema för införskaffning av div. saker.

Väl hemma igen krattade jag gräsmattorna som Danne vertikalskurit medan jag var borta. Efter krattandet fick blomrabatten en rensning och efter det var det rabatten med fjärilsbuskar som stod på tur. Det tog väldigt lång tid eftersom det växt en hel del gräs i den men nu hoppas jag att det blir mindre eftersom jag lagt på en massa  bark. Efter det blev det till att plantera blomlådorna och de stora krukorna.

Hundarna har varit ute med oss hela dagen men inte har de fått göra något skoj så vi 19-tiden tog jag, Tiffy och Rudolf en promenad till klubben där de fick köra lite agility innan vi promenerade hem igen så nu är de nöjda och trötta, och jag med.

God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkomna hem! tyvärr kom jag inte hem från jobbet/inhandling av tofflor förren kl. 19:00 idag, så någon träning hanns inte med. Man är ju också lite dagvill så jag fattade ju inte att det var tisdag idag förren nu på kvällen... /Kram från Camilla R