torsdag 19 februari 2009

Liten sammanställning

Igår var det möte med HUS så det blev bara lite träning eftersom mötet drog ut på tiden. Körde lite fritt följ, inkallning och hopp. Fria följet går bättre och bättre. Det är inte så ofta han går för långt fram nu. Skönt. Inkallningen är bra men ett litet minus är att han oftast stöter till mitt ben när han hoppar in och sätter sig. Förhoppningsvis hinner jag få bort det innan tävling. Igår hoppade vi hoppet på fyra brädor och det gick hur bra som helst. Jag har inte heller sett att han haltar efter det. Idag var det ett tävlingsmöte på klubben för alla domare, tävlingsledare och tävlingssekreterare (som jag är). Efter mötet gick jag ut och körde lite linförighet som var ok idag förutom att nysnön var god. Gjorde ett ställande och ett läggande som var 10 poängare båda två och höjde hoppet till fem brädor. Även idag seglade han över snyggt och kommer in till ett snyggt sättande. Jag har även tränat lite rutan inne idag och det gick bra.
Avslutar med några vinterfoton.
Hej hopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fluffig han är! =o*