tisdag 17 februari 2009

Ingen träning idag...och stolt matte

men igår var det måndagsträning med träningsgruppen. Dock var det ett litet bortfall så det blev bara jag, Rudolf, Helene och Chesti. Som tur var var även Danne, Gibson Jimmy och Quest där så vi körde en platsliggning. Rudolf skötte sig perfekt och låg i ca tre minuter. Jag hade lagt en tross bakom honom och belönade på avstånd med "bra". Innan platsliggningen körde vi lite linförighet där han gick i bra position (inte för långt fram som han ibland brukar). Tränade även lite lägganden och ställanden som gick bra. Efter platsliggningen provade vi på hoppet. Rudolf har bara hoppat över två plankor förut men idag provade vi på fyra. Det gick galant men med ett något snett sättande. Själva momentet kan han så vi behöver inte nöta in det vilket känns bra med tanke på hans armbåge. *********************************************************************** Idag har jag varit ledig så husse hämtade killarna från dagis. Som vanligt fick de busa lite när de kom hem. Jag gick ut och ropade på Rudolf och döm om min förvåning när han DIREKT slutade leka och kom till mig. Jag blev väldigt förvånad och GLAD! Ha en fortsatt trevlig kväll. Monica och chokladpralinen Rudolf

Inga kommentarer: