söndag 8 februari 2009

Kort söndag

Så har hela söndagen gått och inte hann jag med så mycket som jag tänkt. Undrar varför det alltid är så? Dagen har allafall varit bra eftersom vi fått det städat här hemma. Min bror och hans sambo kom på middag så det var bara att städa hela huset. Vid 11 åkte jag och killarna till CRT i Haninge och kollade lite. Jag köpte en Furminator som vi har provat lite på Maja och HIMLARS vad håret flög. Vi kommer ha så lite hår här hemma när vi börjar använda den...ja Maja kommer nog inte ha någon päls kvar alls. Jag köpte också en GRÅ gris till Rudolf. Den grå grisen ska ju vara väldigt hållbar enligt tillförlitliga källor och gummit i den är tjockare än den rosa som han åt upp. Jag vet inte vad det är för särskilt med de här grisarna men han verkligen ÄLSKAR dem. Den nya grå grisen gillade han så mycket så att efter 10 minuter såg den ut så här... Jag köpte också ett nylonben som han gillar och jag skulle bli förvånad om han lyckas slakta det också. Träningsmässigt har vi inte gjort nästan något alls förutom lite fotgående på kvällsprommenaden. Vi gick fot med språngmarsch i ca 30 meter åt gången och han gick perfekt. Hoppas att vi kan få till det lika bra med annan störning än Gibson och Danne. Sov gott! M & R

Inga kommentarer: