lördag 17 januari 2009

Kort lördag

Imorse medan husse och Gibson fortfarande låg och sov tog jag och Rudolf en härlig promenad i -10 grader. Som tur var blåste det inte och jag hade ordentligt med kläder på mig så det var jätteskönt. Klockan 10 var det samling på klubben för ett möte om den tävlingssatsning vi ska ha. Det var ett väldigt givande möte med bra diskussioner. När mötet var slut var klockan redan 15.00 så den här dagen gick fort. Så fort så att vi inte orkade laga mat utan hämtade pizza. Eftersom dagen tillbringats på klubben har Rudolf inte fått så mycket aktivering så jag tränade lite i köket. Det blev det vanliga, lite fritt följ, läggande, ställande och inkallning. Till sist provade jag på inkallning med ställande och läggande. Jag kan inte säga annat än att den lilla chokladpralinen är BÄST! /M

Inga kommentarer: