tisdag 3 januari 2012

Vårt 2011 i korthet

Januari:      Vi hämtade vår nya bil.
                 Tiffys röngenresultat kom, HD: A och ED: UA

Mars:        Gibson fyllde 5 år. Det känns som vi haft han i evigheter.

April:         Jag och Tiffy började en tävlingslydnadskurs.
                 Jag och Rudolf provade på Rallylydnad.
                 Rudolf klarade Korningens mentaltest.

Maj:          Tiffy och jag debuterade i agility med en disk i
                 agility men med en nolla i hopploppet.
                 Vi var och såg Cesar Millan i Globen.
                 Rudolf blev uppflyttad till lägre spår.

Juni:           Vallningskurs med Tiffy

Juli:            Vallningskurs med Tiffy.
                  Tiffy och jag var på en privat agilityträning med Annica.
                  Gibson klarade anlagsprovet för Viltspår.

Augusti:      Semester
                  Tiffy fyllde 2 år
                  Danne och Gibson inledde jaktsäsongen.

September: KM där både Rudolf och Tiffy var med.
                  Tiffy genomförde MH
                  Vallningsläger

Oktober:     Vår andra agilitytävling resulterar i ett nollat
                   agilitylopp och pinne i hopploppet.
                   Vallningsläger
                   Utställning för Rudolf där han får excellent och blir
                   2:a bäste hane.
                   Godkänd exteriörbedömning för Rudolf så nu
                   är han KORAD.

November:  Tiffy och jag går lydnadskurs för Anne Dahlin
                   Rudolf fyller 4 år

December:  Dannes nya stjärna föds

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, så kul med summering! Jag har inte tänkt att summera vårt 2011 för jag minns inte vad som hänt... / Kram från Camilla R