lördag 14 januari 2012

Lördag

Efter lite datoriserande och frukost åkte vi till klubben och körde uppletande. Gibson var riktigt duktig och hämtade in tre föremål. Rudolf hämtade in ett jättebra men sen visste han inte vad han skulle göra. Jag provade idag Camillas tips om att inte belöna efter första föremålet då han då kanske tror att det är klart, det funkade alltså inte. Jag förstår inte vad det är så går fel för typ varannan gång går det jättebra och varannan inte alls. Samma gäller för Tiffy.

Fick ett nytt tips idag att jag ska hitta någon bra skog där jag kan göra 4 korridorer (som i ett kors). Får prova det nästa helg för imorgon är det agilityträning och sen ska vi till Bergslagen och kolla in min brors sommarhus.

Efter uppletandet var det möte på klubben om de nya reglerna som gäller från 1 januari. Jag hade koll på det mesta men det var bra att ha en genomgång och träffa alla trevliga klubbkamrater igen.

Efter den sena lunchen tog vi en prommenad i den kyliga blåsten och sen blev det lite lydnadsträning hemma med Rudolf och Tiffy.

/Monica

1 kommentar:

Anette sa...

Tack igen Monica för att du bakade till mötet. Kram Anett
ps vill du valla i fålla idag så är du välkommen kl 11