tisdag 8 november 2011

Lugn kväll

Ikväll har vi tagit det lugnt. Lite träning blev det allt på promenaden men inte så mycket.

Efter promenade masserade jag både Rudolf och Tiffy. Det är jääääätte länge sedan jag masserade så det var lite svårt för Rudolf att ligga still men efter ett tag kom han på att det ju är ganska skönt så då gick det bra.

För Tiffy var det första gången så hon ville (precis som vanligt) lägga sig på rygg och bli kliad på magen. Det gick bättre och bättre med henne men jag tror att det krävs några gånger till för att hon ska kunna slappna av. Massage är något jag måste börja göra på henne för hennes lår är väldigt hårda.

Jag har också fixat lite med tävlingen på söndag där jag är tävlingssekreterare så jag tror att det ska lösa sig bra.

Imorgon är det redan onsdag, hua vad veckorna går fort.

Kram

Inga kommentarer: