tisdag 7 juni 2011

Tisdag = träningsgrupp

Precis som vanligt åkte vi till klubben för att träffa träningsgruppen kl. 18.30. Tyvärr var det ingen i gruppen som hade samma tanke så vi blev själva. Det är ju tur att vi klarar av att träna ändå.

Tiffy fick träna massor men mest försökte jag få in snabba ligg men lyckades inte så bra. Jag vet inte hur jag ska göra för att få till dem så snabba som jag vill ha (som Rudolf gör). Vi tränade även en hel del linförighet som går bättre och bättre. Tränade även lite på kampviljan. Det går framåt om än sakta men skam den som ger sig.

Danne försökte träna med Rudolf men det gick visst sådär.

Imorgon är det onsdagsträning så då tänkte jag lägga platsliggning med Tiffy och sen blir det lite agilityträning.

/Monica

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo där,
Läs på vår hemsida så ser du vad jag pysslade med istället för att vara uppe på träningen!!! Nu har vi, Orkan & jag, varit ute och tränat lite lydnad på gårdsplanen så nu är vi sams igen....men det tog lång tid. / Kram Camilla R