söndag 14 november 2010

Sjuk och annat

Förra veckan hände inte så mycket då jag var sjuk och hemma från jobbet måndag-onsdag. Jobbade på torsdagen även fast jag inte var helt frisk men men ibland måste man. Det har inte blivit så mycket hundaktiviteter (faktiskt inga) så här långt men... I fredags var jag ledig och passade då på att ta en riktigt lång promenad med Åsa och Milou i skogen. Oj vad hundarna tyckte det var kul att ses igen och få springa av sig lite. Vid enstaka tillfällen var de såpass lugna att vi kunde ta ett gemensamt kort på dem. Kul att se att en aussie kan se så olika ut. Det var riktigt trötta hundar resten av fredagen. I lördags hade jag en lugn morgon då ingen i spårgruppen ville umgås med mig :-( och Danne åkte iväg på jakt tillsammans med Gibson. Jag, R och T tog en härlig promenad innan jag åkte till Nynäs och kollade i affärer. På em/kväll var min bror med sambo över på hemgjord pizza. MUMS vad det var gott. Igår hade vi sök- och rapport tävlingar på klubben som jag var tävlingssekreterare för så kl. 6.50 klev jag in i klubbstugan och åkte inte därifrån förrän vid 15.30. R och T var med mig i sekreteriatet hela dagen så de var faktiskt rätt trötta igår kväll. Jag hoppas på en friskare och mer aktiv vecka som inte börjar med så kul väder men det blir säkert bättre vad tiden lider. Kram

2 kommentarer:

Camilla R sa...

Hallo där,
Ja, vi spårade en snabbis innan vi fick kasta oss iväg till Jakobsberg för 40-års firande, så det var därför vi inte kunde träffas i träningsgruppen i lördags. Vi kan tyvärr inte spåra kommande lördag heller, vi måste röja här hemma och ska kasta skräp på SRV. /Kram från Camilla R

carina sa...

Läste detta inlägg med en vän (inte hundmänniska)och kommentaren var klockren.. "ja hon har så rätt man kan verkligen inte tro att den till höger är en aussie" ASG blev det
kramar carina&olle&laban