onsdag 17 november 2010

Här händer det inte mycket

Så här långt den här veckan har vi inte gjort något särskilt. Jag är fortfarande inte riktigt frisk så vi vilar oss i form.
Lite lite lite träning har det blivit inomhus. För Tiffys del har den bestått i träapportträning, snabba lägganden och lite fjärrdirirgering. Rudolf har fått träna fjärrdirigering, vittring och kryp. Jag ska försöka "ta mig i kragen" och göra någon sorts träningsplanering så att jag vet vad vi har att träna på i vinter.
Igår var jag allafall hem till Åsa och träffade hennes söta valp Aivan. Inspirerad av Camilla lägger jag in foton från när våra hundar var valpar.
Kram

1 kommentar:

Camilla R sa...

Hej,
Försökte skicka ett inlägg tidigare men det blev error!? Provar igen. Åh, har du träffat lille Aivan....Jag vill också träffa honom. Vad tror du blir det någon träning i morgon...? / Kram från Camilla R