tisdag 2 juni 2009

MH

I söndags var det äntligen dags för MH. Det var jättevarmt och soligt ute så det gällde att ha med vatten gill killdn. Jag har sett fram emot MH ganska länge och var spänd på att se om han skulle gå som jag trodde. Hälsningen och hanteringen var inga problem och inte heller leken. När det var harens tur sprang han iväg efter den och greppade första gången. Andra gången nosade han bara på den. Även på avståndsleken var han fram och lekte och ville inte komma tillbaka till mig så jag fick gå och hämta honom. Dumpe och skrammel var inte särskilt läskigt men HU för de där spökena. Han blev riktigt arg och gick inte fram till dem förrän jag tog av huvan. Skotten var en barnlek och blev såklart en 1. Danne filmade men missade tyvärr både dumpe och skrammel men filmen kommer läggas ut på sidan snart. Även resultatet kommer ut snart under Rudolfs sida.

Inga kommentarer: