onsdag 3 juni 2009

Inte bara kulorna som är borta...

Första dagen efter kastreringen har Rudolf (såklart) lyckats få av sig tratten och tagit bort förbandet. Såret ser allafall väldigt fint ut och jag kommer hålla stenkoll på det resterande 10 dagarna. Tillsammans med kulorna verkar även Rudolfs hörsel försvunnit. Han lyssnar inte alls lika bra som innan kastreringen. Jag hoppas att det är en tillfällighet och att hörseln snart kommer tillbaka igen. När vi var på prommenad i vårt område var Linda ute med sina valpar och Gibson kunde inte slita sig. Han gick ett steg och stannade sedan för att titta på valparna. När jag drog mer i kopplet satte han sig. Vi tittade nog på dem i 5 minuter sedan fick jag med mig Gibson. Jag tror att han vill ha en egen liten valp. /M, R och G

2 kommentarer:

Jessica & grabbarna sa...

Klart man inte kan slita sig ifrån de där små gullungarna ;). Han får väl hälsa på lille Peps sen på klubben. Ha det! /Jessica

Anette sa...

oj oj oj de kanske stoppade kulorna i öronen på honom hehehehe har du tittat.
Kramiz Anette