fredag 12 juni 2009

No more TRATT

Idag på morgonen var det dags för återbesöket på Bagis. Veterinären tyckte det såg jättefint ut så nu slipper Rudolf både tratt och bur. YIPPEY!! Jag har under dessa 10 dagar även lyckats få Rudolf att gå ner i vikt trots att han legat mest i bur. Det måste vara en prestation i sig. Ska nog ge honom lite mer mat nu. I helgen ska vi börja träna in platsliggning från start igen och sen fortsätter vi med 2:ans moment. Jag ska försöka göra en ordentlig träningsplanering där även kondition ska ingå. Måste lägga lite mer krut på cykeln så att Rudolf inser att det är roligt...annars måste ju jag börja springa. Ikväll blir det dock soffan för mig och killarna. Danne är borta och kommer hem imorgon igen. Jag har även beslutat att inte tävla på Skärgårdscupen eftersom vi inte hinner träna ordentligt. Ni har väl inte glömt att anmälar er? Anmälningstiden går ut på söndag. Igår kväll var det 175 anmälda så skynda skynda. Mer info finns på www.nynasbk.com Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer: