tisdag 29 januari 2013

Hmmm....

Jag tycker inte att jag skriver något annat än att tiden går så fort men det gör den verkligen.

Sedan senast har vi fortsatt med samma träning inne, tränat uppletande tillsammans med Åsa F (som gick väldigt bra) och kört lite lydnad på klubben. Vet inte när vi tränade moment ute senast. Rudolf skötte sig ganska bra och även Tiffy var rätt duktig.

Tiffy har provat på Water Treadmill (osäker på stavningen) och jag har tagit mig till löpbandet på gymmet (allafall en gång). Jag tyckte nog det var bättre än vad Tiffy gjorde för hon blev så låg att hon var tvungen att simma (vilket hon normalt inte gör) i Treadmillen innan hon kom på att det var nästan ok att gå där.

Vi har varit på agilityträning där det var banträning. Vi var så himla bra så jag önskar att vi kan hålla kvar detta tills tävlingssäsongen sätter igång.

Idag har vi (Tiffy) varit på massage och vi har även planer för hur vi ska bygga upp henne inför den kommande säsongen. För min del ska jag försöka bygga ner mig....

Kram
Monica

Inga kommentarer: