tisdag 5 februari 2013

Helgens väder har varit fantastiskt och jag har hunnit med en del men också vilat mer än vad jag brukar göra. Kan bara konstatera att det är tråkigt att bara vara.

Lördagen började jag på Friskis & Svettis tillsammans med Marie och det kommer vi fortsätta med. Fortstatte med en dusch hemma följt av lunch och sedan en härlig prommenad tillsammans med Tiffy och Rudolf där de bland annat fick leta kyckling i träd. Till kvällen blev det pizza och melodifestival.

På söndagen var det agilityträning (som vanligt) och idag följde Danne och Saga med för att titta. Det var tre bra kombinationer och vi hann träna massor. Hemma blev det pizzarester och sedan tog jag med mig Rudolf på egen promenad i det vackra vädret. Vi hade det supermysigt och jag tog en del bilder som jag tänkt lägga upp här men...

Min telefon har betett dig konstigt och jag har blivit av med alla kontakter så det var bara att återställa den. Problemet med det är att allt jag gjort efter 21 december (senaste backupen) försvann, så också alla härliga bilder på min och Rudolfs promenad. Jag hoppas på härligt väder till helgen så gör jag ett nytt fotoförsök då.

Nu är jag i Danmark igen så idag åker Danne med Tiffy till ProDog för att gå i Treadmillen igen. Ska bli kul att höra hur det gick.

Kram

1 kommentar:

Camilla Hjort sa...

Hallo där,
SJÄLVKLART ska ni ha nya gardiner till våren!! Jag blir i alla fall väldigt glad åt lite förändring i hemmet. så sätt igång bara om du också blir det. / Kram från Camilla & Orkan