söndag 13 januari 2013

Helgen

Igår var största delen av dagen avsatt till träff med styrelsen men en middag hemma hos min bror hanns också med.

Idag har jag och Tiffy varit på ridhusträning och det gick ok. Jag måste verkligen börja träna på olika svängar mm för annars kommer vi aldrig bli bättre. Kanske en plan inför varje söndagsträning skulle göra susen. ;-)

Idag fick jag (av snälla Jenny) en sån där tjock "bok" där jag kan ha både Rudolfs och Tiffys papper. Det blir skönt för då kommer det inte bli en sån miss jag gjorde en gång när Rudolf skulle tävla men jag hade med mig Tiffys papper.

Eftermiddagen kommer beså av styrelsegrejer så det är tur att jag tog med mig en skål popcorn till datorn.

Imorgon börjar allvaret igen med träning för mig själv, resa till danmark tis-ons och sen är det snart helg igen.

/Monica

Inga kommentarer: