onsdag 7 april 2010

Länge sedan....igen...kort kort rapport

Förra veckan var jag och Rudolf iväg på simning igen. Denna gång gick det jättebra och jag fick endast lite vatten på axeln.
I påskhelgen var vi till Oxelösund på vår första vallningskurs. Vi var med som passiva deltagare så att jag skulle få ett hum om hur det går till och försöka lära mig något. Jisses så mycket det är att tänka på.
Tiffy fick komma in till fåren några minuter varje dag och gissa om hon var trött på kvällarna. Det blev mycket intryck för lilla tjejen. Fåren var lite läskiga men också lite spännande.
På lördagskvällen var vi några som bowlade. Även den här gången vann jag.
Jag har börjat komma ur vinterdvalan så nu ska det bli träning av både för mig själv och träning med hundarna.
Kram på er

1 kommentar:

Camilla R sa...

Kul att få läsa lite nytt här. Du verkar ha tappat "Bloggar-sugen". Ha det nu så bra. // Kram från Camilla R