onsdag 27 maj 2009

Inte många dagar kvar

Idag var vi upp till klubben igen...Vi körde igenom platsliggningen och den går sådär. Rudolf kröp något steg och pep lite. Jag ska börja om helt från början inför Skärgårdscupen. På tävlingarna i helgen kör jag igenom lydnaden så att jag vet var vi står. Idag tränade vi rutan och inkallning med ställande. Vi borde få poäng på båda allafall. Rutan är jag väldigt nöjd med med tanke på att vi nästan inte alls har tränat på den. På inkallningen blir det nog ett dk men det gör inget. Som kvällslektyr igår hade jag lydnadsreglerna och där hittade jag att man får använda handkommando på läggande under gång. Testade det idag och R lägger sig bättre på det än på rösten så det ska jag testa på fredag. Nu har vi fullspeckat schema några dagar framöver; Fredag- tävling Lördag - tävling Söndag -MH På tisdag blir det kastrering så ett par veckor efter det blir det fullständig vila. Hoppas han kommer ihåg momenten efter det. Danne är på kurs i Italien men kommer hem imorgon igen. Det ska bli skönt och jag vet att Gibson kommer bli jätteglad. Han är alltid så ledsen när husse är borta. Kram Monica & en ovetandes Rudolf

Inga kommentarer: