torsdag 27 november 2008

Tråkigt

Ikväll har vi haft den sista tävlingspsykologikursen. Nu är vi lämnade vind för våg och har bara boken och alla minnen kvar. :-) Kursen har varit väldigt bra. Tack Annika för att du vill dela med dig av dina kunskaper och upplevelser. Annars i veckan har vi tagit det ganska lugnt. Rudolf har fått springa lite lös och vi har tränat lite moment hemma i trädgården. Ikväll när vi gick på promenad såg vi att Rudolf haltade lite så imorgon blir det kort koppel igen och inga fler lösspringningar på ett tag. Jag måste försöka hitta tiden att bygga upp lite muskler innan vi provar att släppa honom lös igen. Trist. En på klubben har gjort samma operation på sin hund som den Rudolf gjort och det har gått jättebra. Tyvärr har den börjat halta på andra benet så det blir en ny operation. Jag hoppas verkligen att Rudolf inte kommer börja halta på andra benet. Idag har husse köpt en klocka som ska få honom att stiga upp kl. 5 för att gå ut med Gibson. Jag kan slå vad om att jag är den som kommer vakna trots att den sitter på hans arm... Kram Monica och Rudolf

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er,

Hoppas att Rudolf inte haltar mer, vare sig på det ena eller den andra benet!

Vad sägs om att träna på måndag?

Anna

Anonym sa...

Håller alla tummar och tassar för att Rudolf ska bli frisk och sluta halta. Tävlingspsykologikurs skulle jag också behöva gå som alltid blir så nervös...
Ha det bra !
Carina & Deedee