söndag 7 september 2008

Oj då, inte bra

Idag har vi inte gjort många knop. Dock var vi upp till klubben en sväng. Danne hade lovat att kommendera en 3:a åt Anette. När vi kom dit var Catharina och Nonne där så vi fikade lite paj som jag gjort på morgonen medan Danne och Gibson låg och sov. När Anette kom hade Danne hunnit åka iväg så jag hjälpte till efter bästa förmåga. Jag hoppas att det var till någon hjälp. Jag har ju aldrig ens kommenderat en 1:a men varför börja med något enkelt? Innan vi åkte hemåt gick vi en promenad. Jag mätte avståndet med min mobil (tracker). Vi tyckte att det kändes som att det blev långa 500 meter men vi gick som sagt efter mobilen. När vi kom tillbaka till bilen lade jag mobilen där medan vi gick in i stugan och hälsade på Lena. När jag kom ut till bilen igen står det att vi har gått 2 km. Med andra ord kan jag inte lita på mobilen. Rudolf fick en dubbelt så lång promenad som han borde fått så jag hoppas att det inte visar sig imorgon bitti. För att göra det bästa av situationen lade jag kyla på hans armbåge när vi kom hem. Näe, nu måste jag verkligen ta mig i kragen och jobba lite. Hej hopp!

Inga kommentarer: