lördag 20 september 2008

KM i Bruks

Idag har det varit KM i bruks på klubben. Det var 3 i apellklass, 2 i lägreklass, 2 i högre klass och en i Elitklass. Vi har ett mästerskap i lilla KM där Apellklassen ingår och ett i STORA KM där resterande klasser ingår. Årets klubbmästare i lilla KM blev Kjell-Åke Erson med sin Vy och vinnare i STORA KM blev Lena Jernström med sin Dacke. GRATTIS till er. Själv fick jag hoppa in som tävlingssekreterare när Helen var tvungen att åka och jobba. Det blev lite krångligt när snittpoängen skulle räknas ut men jag tror att vi löste det på ett bra och rätt sätt. Medan alla var ute och spårade passade jag på att damma av Gibson på agilityplan. Vi har ju tänkt att vara med på KM imorgon och det är ju bra att träna lite innan. Jag misstänker att vi kommer komma sist men vad gör det, Gibson tycker det är jättekul. Vi är ju dessutom vana vid att roa publiken. Nu väntar en middag hemma hos Anette. Jag tror att det blir hemgjord pizza. MUMS!

Inga kommentarer: