tisdag 30 september 2008

Jobb och tävlingspsykologi kurs

Hela helgen bestod av jobb och så även måndag. Igår kväll (natt) kom jag hem 01.00 så idag gick jag faktiskt från jobbet kl. 17.00. Det var väldigt skönt och hade varit perfekt att bara vara hemma men icke. Vi kom hem kl. 18 och slängde i oss en macka och sedan bar det iväg till klubben. Vi har anmält oss till en tävlingspsykologi kurs som Annica Aller håller i. JISSES vilken bra kurs detta kommer bli. Annica är väldigt duktig på framförande och ALLT hon sa lät väldigt bra i mina öron. Tänk så mycket saker som man inte tänker på inför träning/tävling och i det normala livet. En av sakerna (ganska självklart när man tänker efter) var det här med lydnadstävlingar. Jag har alltid sett det som att man börjar på 10 poäng och så får man avdrag men det är ju faktiskt så att man börjar på noll och jobbar sig uppåt. Är man mer positiv när man tänker så? TACK Annica för en fantastiskt bra, intressant och upplyftande kursstart. Nä, nu måste jag hoppa isäng. Efter 4 timmars sömn natten till idag så är jag riktigt trött nu. God natt!

Inga kommentarer: