onsdag 4 juni 2008

Onsdagsträning på klubben

Idag var det den sedvanliga onsdagsträningen på klubben. Vår vana trogen var vi såklart där. Ikväll var vi väldigt få men fick ihop till en platsliggning i 3 minuter allafall. Gibson låg lugnt och fint med Danne ståendes ca 15 meter bort. Även Rudolf var med och låg jättebra hela tiden. Jag stod mestadels en koppellängd ifrån men backade någon meter till ibland. Efter platsliggningen hjälpte både Bosse och Birgitta till med tandvisning. Det går sådär. Han ålar sig som en orm men är inte aggresiv så det gäller bara att mängdträna honom. Danne och Gibson tränade också fritt följ, hopp och inkallning m ställande. Det gick ganska bra tror jag. Det enda jag såg var hoppet och det gick helt ok. Jag och Rudolf gick ner till den andra planen för att få träna ostört och där tränade vi apportering, hopp, fot och inkallning. Han är ju för duktig min lilla kille. Det gäller bara han har kvar intresset och att vi tränar bort hjälperna mer och mer. Trots allt så har han ju faktiskt inte fyllt 7 månader än. Vi tränade även ställande, fot och läggande på appelplanen med lite störning och det går bra så länge som jag har godis. Imorgon åker Danne bort igen så då är det bara jag och killarna hemma. Får se vad vi hittar på imorgon kväll, kanske ska gå och bada med dem. Jag måste ju tyvärr jobba också så jag hinner inte med alltför mycket. Kram

Inga kommentarer: