torsdag 1 maj 2008

Snabbträning

Imorse (8.50) skjutsade jag Danne till klubben. Han skulle möta Micke, Martin och Lena för att gå igenom helgens DM. Här i Nynäs kommer vi ha Rapport och Spår. När jag ändå var på klubben passade jag på att träna lite med Rudolf. Idag började vi med lite slalom och så fick han springa genom tunneln några gånger. Efter det tränade vi på fot (både sitta fot och gå fot), sitt kvar, ligg kvar, sitt kvar med efterföljande inkallning och sist men inte minst stå. Jag känner mig väldigt nöjd. Han är ju så lätt tränad och lätt belönad. Tänk vad vi får slita med Gibson. Det är verkligen som natt och dag. När Rudolf tränat klart tog jag även ut Gibson lite och tränade hopp, linförighet och läggande. Det gick ok. När jag var klar kom Danne ut ut klubbstugan och tränade stanna ett par gånger. Det såg bra ut. Skulle tro att det kanske blir lite mer träning på kvällskvisten. Ha en fortsatt bra dag.

Inga kommentarer: