söndag 16 mars 2008

Var tog dagen vägen?

Så har då hela söndagen gått och var tog tiden vägen?

Idag började vi dagen kl 06.00 vilket känns väldigt tidigt en söndag men då ska man komma ihåg att den började kl 05.00 igår. Detta pga att Rudolf då sovit klart. Tur att man är morgonpigg. :-) Just efter 7 gick jag och Rudolf ut på åkern så han fick springa lite och så tränade vi på kom. Det går ganska bra men ibland glömmer han sig när han hittat något intressant. Han har ganska bra koll på mig för det är sällan som jag hinner springa och gömma mig. När vi kom hem igen fick de frukost. Sedan stod soptippen och tvätt av bil på schemat.

Vid 11.30 åkte vi upp till klubben för att träna budföring med Gibson. Det gick väldigt bra trots att Håkan var där och tränade med Quena. Danne tränade även inkallning men det gick mindre bra. Gibson var lite för distraherad av de andra hundarna (Quena och Alva). Jag tränade också inkallning med Rudolf. Det är fantastiskt roligt när han kommer springande så fort hans korta ben orkar och kommer med fina ingångar. Det var ju ett fantastiskt väder så vi var kvar på klubben ett tag i solen.

Kl 13 åkte vi till våtmarkens parkering och träffade Anette och Tage. De var där och tränade. Såklart visade jag och Rudolf upp vår inkallning och kontakt. Fotona har jag lånat från Anette och Tage. Tack för dem. :-)








Nä, nu måste jag packa för imorgon bär det av till Oslo. Vem vet...det kanske kommer någon rapport därifrån också.

Inga kommentarer: