tisdag 4 mars 2008

Härlig lunch

På mitt jobb har vi från den 1 mars fått en timmes friskvård på arbetstid. Den ska tas ut i samband med lunch. Idag var ju det perfekta vädret så jag och Rudolf tog chansen. Vi var ute och promenerade i nästan en timme. Det var hur härligt som helst. Lille Rudolf borde varit ganska trött efter det men det var han förstås inte. Väl tillbaka på jobbet skulle han ju hälsa på alla, äta lite blommor och bära några kartonger. Efter det kunde han koppla av och sova lite. Såklart somnade han precis innan vi skulle gå hem för dagen. När vi kom hem tog jag med Gibson på en prommenad också. Tyvärr hann vi bara gå ca 30 minuter innan det blev mörkt och jag hade ju inte tagit med mig någon lampa. Imorgon åker Danne iväg och kommer hem igen på fredag så det kommer bli livat här hemma. Sov Gott!

Inga kommentarer: