torsdag 18 april 2013

Ny vecka som snart är slut

Den här veckan har vi mest gått promenader och idag chockade jag Rudolf med en cykeltur. Det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde så om jag håller i det nu så kommer han nog tycka det är helt ok snart.

Tiffy tränar ju i treadmillen så hon slapp cykelturen idag. Största anledningen till det var nog iofs att jag blev genomblöt från rumpan till knäna då sadeln tydligen var vattenfylld efter vintern. Det blev riktigt kallt eftersom det blåste en del också. Skulle ha tränat själv också men kom av mig när jag blev blöt.

Imorgon är det fredag igen och sen lördag då det är dags för rallytävling. Söndagen är fortfarande oplanerad men jag hoppas att det torkat upp en del på appellplan så att jag kan träna agility med Tiffy för nu är det två veckor sedan senast och tävling nästa helg. Det är ju en hel del vi behöver träna ihop oss på.

/Monica

Inga kommentarer: