måndag 28 maj 2012

Blandat

Helgen har varit lugn. Danne har varit på mässa så jag har fått roa mig själv. Det har blivit mycket påt i trädgården, lite hundpromenader och så lite agility också.

Mina nya agilityskor som ska göra mig snabb som vinden. De väger nästan inget och har dubbar så att man inte ska halka om det är blött i gräset. De är faktiskt ganska sköna också.



När det gäller hundbad har jag faktiskt lyckats med att få Tiffy att simma (även om det är väldigt lite) så förhoppningsvis tycker hon det är lite kul om vi fortsätter.



I helgen när vi var på promenad blev hundarna så dragiga och nyfikna och när jag gick lite närmre såg jag den här krabaten. Synd att jag inte kom på på en gång att jag skulle fota för då hade det blivit en riktigt bra bild. Vid två tillfällen tittade den upp på mig men fortsatte sen att äta. Jag undrar om de är väldigt närsynta?



Igår rakade vi Gibson eftersom han börjar få utslag igen.Har bara den bortrakade pälsen att bjuda på.


Avslutar med en lite trevligare bild från igår när tjejerna somnat rygg mot rygg. Det finns några likheter i täckningen och det är svårt att tro att Saga var alldeles vit med ett par bruna fläckar när hon var liten. Saga börjar förresten växa om Tiffy nu även i storlek.


/Monica

Inga kommentarer: