fredag 9 september 2011

3-4 september

Lördagen var en riktig MH-dag då jag var figurant åt 10 hundar. Efter en dag på klubben från 06.45-19.15 var jag väldigt trött. Dock skulle vi på kalas så det var bara att slänga sig i duschen och åka iväg. Kalaset var väldigt trevligt med god mat och mycket hembakt fikabröd. Vid 23-tiden begav vi oss hemåt och jag stupade i säng.

På söndagen var det egentligen meningen att jag och Tiffy skulle åka till Kungsör på agilitytävling men jag orkade inte (pga av lördagen) så det blev en trevlig spårträff med Åsa och Milou istället. Tiffy fick ett ängsspår som gick dåligt medan Rudolf fick ett spår med många vinklar och det gick mycket bättre. Mer träning behövs dock för båda.

Resten av söndagen var vi bara och det var så skönt.

/Monica

Inga kommentarer: