tisdag 30 augusti 2011

Tisdagsspår

Ikväll efter jobbet ringde Håkan och frågade om jag ville ha något spår lagt. Självklart var jag smart och tackade JA.

Rudolf var den som fick följa med och spåra och idag gick det väldigt mycket bättre än tidigare. Han hade ett helt annat drag i linan och fokuset var mestadels i spårkärnan. Vinklar är han som bekant inte så bra på men ett par lyckades han riktigt bra med idag. Vid två ställen gick han helt fel så om Håkan inte gått med bakom hade vi nog kommit någon helt annanstans än till spårslutet. Som vanligt plockar han apporterna och kommer in med så där behöver vi inte lägga någon vidare träning.

Jag tror att både R och jag behöver träna på "riktiga" spår, dvs. sådana som jag inte lagt och då inte heller vet hur de går. Jag måste ju lita på att chokladpralinen kan det där med spår.

TACK Håkan för spåret!

Kram
Monica

Inga kommentarer: