onsdag 16 februari 2011

Inget särskilt

I måndags efter jobbet skulle jag fixa kaffe mm på klubben eftersom instruktörerna skulle ha pepp-kurs. Tyvärr gick det inte riktigt som jag ville då Danne fastnade i bilköer. Då jag ganska tidigt förstod att vi inte skulle hinna i tid bad jag Camilla fixa kaffe så skulle jag komma med fikabröd. TACK CAMILLA FÖR HJÄLPEN! Vi kom dessutom för sent till dagis men med en bra dagisfröken gick även det bra. TACK MARIE! Efter mycket om och men kom vi allafall till klubben lite sent. Hundarna fick agera kökshundar och skötte sig exemplariskt. Vi var hemma vid 21.45 så det kändes verkligen inte som att det var någon kväll. Igår flöt det mycket bättre i trafiken. Väl hemkomna fixade vi middag och sedan gick jag och Tiffy ut på en promenad. Det är så härligt nu när det kommit snö som ligger kvar på vägen för det blir ju så mycket ljusare. Trots mörkret behövde jag ingen lampa för att se var jag skulle gå...och det kommer ju bara bli ljusare. Härligt! Kram

1 kommentar:

Camilla R sa...

Tacka inte mig! Kaffet var redan på då jag kom till klubben - det var nog Annika själv som satt på kaffet, för som tur var fungerade vattnet. Ja, visst är det härligt att det är så pass ljust numera om kvällarna - fullmånen gör väl sitt till också. Ja, vi tränar på lördag va´! Det är ju cupmöte också så vi får träna innan dess. Ha det så bra nu. / kram från Camilla R